بیشتر اماکن ورزشی کرمانشاه فرسوده اند، باید استخر شهید اشرفی را تعطیل کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/کرمانشاه مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: بیشتر اماکن و مجموعه های ورزشی کرمانشاه فرسوده اند و اعتباری هم برای مرمت آنها نداریم.

بیشتر اماکن ورزشی کرمانشاه فرسوده اند، باید استخر شهید اشرفی را تعطیل کنیم

فرهمند سال افزون در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به تلاقی اعتبارات مربوط به مرمت اماکن ورزشی قدیمی با اعتبارات نیروهای قراردادی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه، اظهار کرد: سالانه نزدیک به 3.5 تا چهار میلیارد تومان اعتبارات استانی برای این دو بخش به ما می دهند که همه این اعتبارات صرف پرداخت حقوق نیروهای قراردادی می گردد و دیگری اعتباری برای مرمت مجموعه های ورزشی قدیمی نمی ماند.

وی توضیح داد: مجموعه ورزشی تختی، انقلاب، امام سجاد.(ع) و زینبیه از جمله مجموعه های ورزشی قدیمی شهر کرمانشاه هستند که بین 30 تا 40 سال قدمت دارند.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه افزود: مجموعه زینبیه و تختی بیش از سایر مجموعه ها احتیاج به تعمیرات ضروری دارند، چرا که نزدیک به 50 سال است تعمیرات اساسی روی آنها انجام نگرفته و همین مسئله مجموعه ورزشی زینبیه را بلااستفاده نموده است.

وی بابیان اینکه بیشتر استخرهای استان هم به علت قدیمی بودن احتیاج به مرمت دارند، عنوان کرد: نزدیک به 40 سال است که روی سقف استخر شهید اشرفی اصفهانی کار مرمت و نوسازی انجام نگرفته است. طی این مدت گاز کلر آب استخر مدام با سقف آن برخورد داشته، برای همین سازه آن را آسیب زا نموده است.

وی با تاکید براینکه استخر شهید اشرفی اصفهانی باید تعطیل گردد، عنوان کرد: به دلیل احتمال آسیب زا بودن این استخر در خواست تعطیلی آن را داده ایم و باتوجه به اینکه اعتباری برای مرمت آن نداریم، مجبوریم از اعتبارات دیگر به آن پولی اختصاص دهیم.

به گفته این مسئول مرمت استخر شهید اشرفی اصفهانی حداقل بین شش تا هفت ماه زمان خواهد برد.

وی اظهار کرد: متاسفانه بیشتر امکان ورزشی هم که به وسیله ماده 88(واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی) واگذار می شوند احتیاج به مرمت دارند، اما مستاجرین آنها دلسوزی چندانی برای حفظ و نگهداری این اماکن ندارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69841

به "بیشتر اماکن ورزشی کرمانشاه فرسوده اند، باید استخر شهید اشرفی را تعطیل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر اماکن ورزشی کرمانشاه فرسوده اند، باید استخر شهید اشرفی را تعطیل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید