انشعاب رایگان آب، برق و گاز 1508 مددجو در قزوین

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد صیادی با اشاره به اینکه بر اساس بند د ماده 39 قانون برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بیان نمود: به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر، خانوار تحت حمایت کمیته امداد از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی و انشعاب خانگی معاف هستند.

انشعاب رایگان آب، برق و گاز 1508 مددجو در قزوین

وی ادامه داد: بر اساس این قانون، مددجویان تحت حمایت می توانند تنها یک بار از پرداخت عوارض شهرداری، صدور پروانه ساختمانی و انشعاب آب، برق و گاز معاف شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه نمود: در سال 96 در استان قزوین هزار و 508 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان از انشعاب رایگان آب، برق و گاز بهره مند گردیده اند.

وی گفت: تعامل بسیار خوبی بین کمیته امداد و سایر دستگاه های اجرایی استان برقرار است تا از این طریق بتوانیم خدمات هدفمند و مطلوبی را به خانوار تحت حمایت ارائه کنیم.

صیادی بیان نمود: از این تعداد 987 خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم از انشعاب رایگان بهره مند گردیده اند و 521 انشعاب رایگان نیز به خانوار ساکن در شهرها و مناطق برخوردار واگذار گردیده است.

وی با اعلام اینکه 836 خانوار از انشعاب رایگان گاز بهره مند گردیده اند، بیان نمود: 205خانوار از انشعاب آب، 243خانوار از انشعاب برق، 10خانوار از انشعاب فاضلاب، 80خانوار از گواهی پروانه ساختمانی و134 خانوار از عوارض شهرداری بهره مند گردیده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اینکه کمیته امداد رسیدگی به مددجویانی را که در مناطق محروم سکونت دارند در اولویت برنامه های خود قرار داده است، گفت: هرچقدر گستره همکاری ها با سایر دستگاه های اجرایی را توسعه ببخشیم، به همان میزان شاهد توسعه و پیشرفت مناطق محروم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مددجویان متقاضی دریافت انشعاب رایگان آب، برق و گاز می توانند با مراجعه به کمیته امداد ادارات محل سکونت خود معرفی نامه دریافت نموده و به ادارات مربوطه مراجعه نمایند، اضافه نمود: کمیته امداد به منظور تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور خانوار تحت حمایت می کوشد تا با همکاری خیران و دستگاه های اجرایی مسیر خوداتکایی آنها را هموارتر کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2967

به "انشعاب رایگان آب، برق و گاز 1508 مددجو در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انشعاب رایگان آب، برق و گاز 1508 مددجو در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید