اعتراض آفتاب یزد به سیاسی کاری شهرداری و شورای شهر

به گزارش مجله سرگرمی، یک روزنامه اصلاح طلب معتقد است؛ شهرداری تهران به خاطر سیاسی کاری، عملکرد مطلوبی بر جای نگذاشته است.

اعتراض آفتاب یزد به سیاسی کاری شهرداری و شورای شهر

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، روزنامه آفتاب یزد در یادداشتی نوشت: در نهاد های تخصصی مثل شهرداری ها، نیرو های موجود در بدنه تشکیلاتی توانایی ادامه خدمت و تکمیل روش های اجرایی را داشته و لازم نیست از افراد بیرون از مدار اداری افرادی را وارد نمایند.

جناب حناچی بعد از تنش های اجرایی و جناحی و گفتمان های مختلف، مسئولیت بلدیه کلان شهر تهران را به عهده گرفت. با یکدست شدن سیاسی شورای شهر و شهرداری؛ مردم این شهر با امیدواری به حل مسائل، چشم به آینده دوختند. متاسفانه از همان آغاز به کار شهردار محترم ترجیح بند بدهی ها آغاز شد. از آنجا که محکوم نمودن گذشته و انتقال قصورات وکاستی های حال و آینده به پیشینیان بدل به یک فرمول ثابت شده این بار نیز این ارثیه نامیمون به میدان آمد. آلودگی های صوتی و تنفسی ناوگان فرسوده حمل و نقل شهری، کمبود واگن های مترو و آشفتگی های ترافیک شهری بر همان روال سال های قبل ادامه یافت. شورای شهر که ظاهرا تنها در مقوله نامگذاری ها و تغییرات آن ها فعالیت های مستمر و مرتبی دارد به گونه ای که معین نام بر اساس سلیقه و ذوق اعضای محترم به اصلی ترین دغدغه این نهاد بدل شد و تنها گاه گاهی بیان نکاتی مثل زیادتر بودن آمار کشته های کرونا در تهران از آمار دولت از سوی برخی از اعضا بر تنش و دلهره مردم می اضافه نمود.

مردم یا حداقل نخبگان امور شهری و آسیب شناسی اجتماعی از ترکیب فعلی شورا توقع داشتند که با دعوت و تشکیل کارگروه های تخصصی و تجربی با ریشه یابی آسیب ها و ارائه راه حل های حل و فصل به شهرداری به کاهش عوارض و مسائل اجتماعی یاری نمایند.

در میان انتصابات مدیران توسط شهردار محترم توقع این بود و هست که افکار عمومی و نظرات تخصصی لحاظ گشته و در نظر گرفته شوند. مثلا همین آخرین انتصاب آقای شهردار که در دوران سیل استان گلستان همراه با خانواده به خارج از کشور عزیمت نمودند که این رفتار در آن مقطع سخت، آثار نامطلوبی بر عواطف و احساسات مردم به جای گذاشت. سوال اساسی از شهردار محترم این است که اگر احتیاج به یک مدیر با تخصص ایشان بود آیا نیرو های موجود در بدنه جوابگوی این احتیاج نبود؟ بی اعتنایی به افکار عمومی چه توجیهی می تواند داشته باشد؟ تا امروز دوبار از شهردار محترم درخواست وقت دیدار نمودیم که به عنوان جمع آسیب شناسان اجتماعی و اساتید دانشگاه با ایشان دیدار نموده و برخی از نکات را براساس تجارب چهل ساله تخصصی دانشگاهی به اطلاع شان برسانیم؛ دریغ از یک جواب.

یادآور می گردد آفتاب یزد سه سال قبل نوشته بود دبیرکل یکی از احزاب اصلا ح طلب، از هر یک از اعضای ائتلاف امید برای انتخابات شورای شهر، مبلغ 2 میلیارد تومان برای قرار دریافت در لیست مطالبه نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 87595

به "اعتراض آفتاب یزد به سیاسی کاری شهرداری و شورای شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض آفتاب یزد به سیاسی کاری شهرداری و شورای شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید