اعتبار130 میلیارد ریالی برای ورزش خراسان شمالی

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: تا به امروز 130 میلیارد ریال از مجموع اعتبارات تخصیص یافته سفر تیرماه سال جاری رئیس جمهوری به بخش ورزش این استان ابلاغ شده است.

اعتبار130 میلیارد ریالی برای ورزش خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، کوروش بهادری اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به این استان بخش ورزش استان 8 مصوبه داشت که 30 پروژه در قالب این مصوبات تعریف شده است.

وی کل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان در بخش ورزش را 465 میلیارد ریال خاطرنشان کرد و اضافه نمود: از مجموع این میزان 220 میلیارد ریال برای سال 98 و 245 میلیارد ریال برای سال 99 در نظر گرفته شده است. بر این اساس، شرکت نگهداری و توسعه و تجهیز اماکن ورزشی متعهد شده 145 میلیارد ریال برای تکمیل استادیوم 15 هزار نفره بجنورد و شیروان پرداخت کند. همچنین 50 میلیارد ریال از این میزان برای امسال و 60 میلیارد ریال دیگر برای سال 99 است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: از مجموع سهم این شرکت 35 میلیارد ریال برای بازسازی استادیوم شیروان است که 15 میلیارد ریال برای امسال و 20 میلیارد ریال برای سال 99 است. همچنین تا امروز از مجموع اعتبارت سفر 50 میلیارد ریال برای تکمیل استادیوم 15 هزار نفره بجنورد و 15 میلیارد ریال برای بازسازی استادیوم شیروان ابلاغ شده است.

بهادری از ساخت 4 پروژه ورزشی در رازوجرگلان با اعتبار 80 میلیارد ریال به عنوان دیگر مصوبات سفر یاد کرد که 20 میلیارد ریال سهم امسال تا الان ابلاغ شده است. 80 میلیارد ریال نیز برای ساخت خوابگاه ورزشی در این استان مصوب شد که تا به امروز 20 میلیارد ریال از 40 میلیارد ریال سهم سال 98 ابلاغ و تخصیص داده شده است.

وی اظهار کرد: مبلغ 10 میلیارد ریال نیز برای پروژه های ورزشی در روستای حسن آباد اسفراین، سالن سنگنوردی شیروان، گود باستانی آشخانه، گود کشتی روستای امیرآباد بجنورد و سالن ورزشی روستای دهنه شیرین اسفراین تخصیص داده شده است.

این مسئول اعلام کرد: برای تکمیل سالن ورزشی روستای امند مانه و سملقان و سالن رزمی اسفراین نیز 10 میلیارد ریال تا امروز اختصاص یافته و خانه جوان بجنورد نیز 5 میلیارد ریال اعتبار گرفته است.

به گفته بهادری اکنون 100 پروژه نیمه تمام در این استان داریم که برای تکمیل آنها در شرایط فعلی بیش از 2 هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار احتیاج است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67824

به "اعتبار130 میلیارد ریالی برای ورزش خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار130 میلیارد ریالی برای ورزش خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید