استاندار اردبیل: فعال کردن کارخانجات راک در اردبیل با جدیت دنبال می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار اردبیل گفت: لیست کامل کارخانجات شهرک های صنعتی شماره یک و دو استخراج و واحد های راکد و نیمه راکد این نواحی با برنامه ریزی های لازم محقق می گردد.

استاندار اردبیل: فعال کردن کارخانجات راک در اردبیل با جدیت دنبال می گردد

به گزارش خبرنگار از ، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان اردبیل بیان نمود: فاز های اولیه فعالیت بعضی کارخانجات از جمله نساجی های سبلان و ستاره شروع شده ودر سال آینده کوشش برای فعال سازی سایر واحد های راکد انجام می گردد.وی با اشاره به آنالیز بیش از 10 طرح مالی در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان اردبیل از کوشش برای برطرف مشکل سرمایه در گردش و زیرساختی این طرح ها اطلاع داد.استاندار اردبیل اضافه نمود: تمامی اقدامات فعال سازی طرح های فراوریی و مالی با هدف ایجاد اشتغال و فراوری ثروت در منطقه ایجاد می گردد.بهنام جو ادامه داد:در این جلسه مقرر شد جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و سازمان صنعت، معدن و تجارت سیمای سالانه خود را استخراج و ارائه کنند.

وی افزود: کوشش می گردد با برنامه ریزی ومعین سهیمه در هر بخش اقدامات لازم برای تحقق سهمیه اشتغالزایی در حوزه های مختلف عملیاتی گردد.

وی با اشاره به آنالیز مسائل شهری اردبیل در جلسه توسعه فاضلاب شهری اردبیل برای جمعیت کنونی را از جمله مصوبات مورد آنالیز بیان کرد.

استاندار اردبیل توضیح داد: فاضلاب کنونی شهر اردبیل قبلا برای 130 هزار نفر طراحی و اجرا شده و اکنون برای جمعیت 600 هزار نفری شهر اردبیل جوابگو نمی باشد.

بهنام جو گفت: شرکت آب وفاضلاب شهری اردبیل موظف به معین مستندات لازم برای پیگیری و جذب اعتبار برای گسترش این شبکه شده است.

وی به اجرای پل شیشه ای در بخش هیر اشاره نمود و از حل مسائل زیرساختی در روند اجرای این پل اطلاع داد.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به پیگیری تجهیز دستگاه آیرلس کت دو در فرودگاه اردبیل گفت: در جریان سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اردبیل اعتبار مورد احتیاج برای تجهیز فرودگاه به این دستگاه مصوب شده است.

وی میزان اعتبار مصوب برای تجهیز فرودگاه اردبیل به دستگاه آیرلس کت دو را 600 میلیارد ریال ذکر کرد و اضافه نمود: با راه اندازی این دستگاه در فرودگاه اردبیل از بیش از 70 درصد لغو پرواز ها جلوگیری خواهد شد.

ح

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12748

به "استاندار اردبیل: فعال کردن کارخانجات راک در اردبیل با جدیت دنبال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار اردبیل: فعال کردن کارخانجات راک در اردبیل با جدیت دنبال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید