آیفون اس ای، جدیدترین گوشی اپل

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به آن که آیفون 8 و آیفون 8 پلاس بازنشسته خواهند شد، این گوشی ارزان ترین گوشی آیفون خواهد بود. آیفون اس ای، دارای مدل پلاس نخواهد بود، چون قرار است از لحاظ خوش دست بودن کم وکسری نداشته باشد.

آیفون اس ای، جدیدترین گوشی اپل

آیفون اس ای جدید قابلیت شارژ بی سیم دارد و سریع شارژ می گردد

مشخصات آیفون جدید را اعلام کردند. اگر آشنا به نظر می رسد به خاطر آن است که این نام نخستین بار چهار سال پیش مطرح شد و طرحی دارد که طرح آیفون 8 را در ذهن تداعی می نماید. در این نوشتار مشخصات این تلفن جدید را آنالیز نموده ایم.

آیفون اس ای آمد. این نام نخستین بار در بهار سال 2016 بر سر زبان ها افتاد که بدنه آیفون قدیمی تری یعنی آیفون 5اس را با جدیدترین پردازنده آن موقع، یک کاسه کردند. آن گوشی هم از تمام گوشی های اپل ارزان تر بود. اکنون نیز اپل همان راه را در پیش گرفته است.

این گوشی جدید نیز با صفحه نمایش 4.7 اینچی، شناسه لمسی و قابلیت شارژ بی سیم، خیلی به آیفون 8 شباهت دارد. با توجه به آن که آیفون 8 و آیفون 8 پلاس بازنشسته خواهند شد، این گوشی ارزان ترین گوشی آیفون خواهد بود. آیفون اس ای، دارای مدل پلاس نخواهد بود، چون قرار است از لحاظ خوش دست بودن کم وکسری نداشته باشد.

آیفون 8 دارای تراشه ای 11 بایونیک است که نخستین بار در سپتامبر 2017 پدیدار شد، ولی این گوشی دارای جدیدترین تراشه اپل یعنی ای 13 بایونیک است که در جدیدترین گل های سرسبد اپل یعنی گوشی های آیفون11 و آیفون11پرو به کار رفته و تا 40 درصد از تراشه آیفون 8 سریع تر است. یعنی قریب به یقین می توان گفت که این گوشی قوی ترین گوشی دارای صفحه نمایش کوچک است که می توان خرید.

دوربین

این گوشی ایفون هم مثل آیفون8 و آیفون ایکس آر تک دوربینی است. اما به لطف ویژگی پیشرفته تراشه ای 13 بایونیک که خیلی قوی تر است، این گوشی آیفون دارای پیشرفته ترین سامانه تک دوربینی است.

متعادل سازی اتوماتیک و دقیق تر رنگ سفید، نسبت به آیفون اس ای اولیه، تنظیم اتوماتیک و سریع تر کانون و صفر بودن تأخیر شاتر از جمله ویژگی های پیشرفته این گوشی است.

این گوشی حتی از آیفون ایکس آر هم بهتر است، بنابراین گران تر است. باز هم به لطف افزایش چشم گیر توان پردازش، حتی در دوربین جلو هم پیشرفت هایی انجام شده است. از همین رو امکانات حالت عکس برداری تک چهره پیشرفته تر است و تمامی فنون پیشرفته نورپردازی اپل برای حالت عکس برداری تک چهره را دارد.

از زمان آیفون اس ای اولیه یا سلف آن یعنی آیفون 8 پیشرفت های زیادی در بخش دوربین مثل بهتر شدن اچ دی آر (دامنه پویای بالا)، پیشرفته تر شدن عکاسی رایانشی و ... انجام شده است.

این نخستین بار است که در آیفون دارای نمایشگر 4.7 اینچی در دوربین جلو نیز قابلیت پایدارسازی ویدیو تعبیه نموده اند.

عمر باتری

همانند آیفون 8 اولیه است، قابلیت شارژ بی سیم دارد و سریع شارژ می گردد.

سایر امکانات

آیفون اس ای جدید دارای قابلیت انتقال سریع پرداخت اپل و وای فای6 است که به سرعت ارتباط برقرار می نماید. این قابلیت در آیفون اس ای اولیه وجود نداشت.

قیمت

قیمت آیفون اس ای اولیه در ایالات متحده 379 پوند یا 399 دلار است و فقط 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد. اما این گوشی با آن که خیلی پیشرفته تر است و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد 419 پوند است. پیش سفارش این گوشی از آدینه شروع می گردد و فروش آن از آدینه آینده 24 آوریل شروع می گردد.

منبع: ایندیپندنت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرادید
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 85064

به "آیفون اس ای، جدیدترین گوشی اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون اس ای، جدیدترین گوشی اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید