آشنایی با دلفیناریوم دبی زیباترین دلفیناریوم جهان

به گزارش مجله سرگرمی، دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی، بزرگترین دلفیناریوم سرپوشیده در خاورمیانه است. این مکان زیستگاه دلفین ها و خوک های آبی است. در اجرای نمایش های زنده و زمان عکاسی، مردم می توانند این حیوانات دریایی را تماشا و حتی از نزدیک آنها را لمس کنند. دلفیناریوم در پارک Creek در منطقه Bur Dubai و نزدیکی شهر بچه ها قرار گرفته است. دلفیناریوم دبی به مساحت 5000 متر مکعب در سال 2008 تاسیس شده است. هدف آن آموزش و حمایت از دلفین ها، خوک های آبی و دیگر موجودات دریایی می باشد. دلفیناریوم دبی از زیباترین جاذبه های گردشگری دبی است. هر ماه بیش از 40 هزار بازدید کننده برای دیدن نمایش دلفین ها و خوک های آبی بازیگوش، راهی دلفیناریوم می شوند. دلفین ها و خوک های آبی نمایش های شگفت انگیزی را اجرا می کنند. آواز خواندن، رقصیدن، بازی با توپ، پریدن از حلقه از مهارت های این موجودات دریایی زیبا هستند. دلفیناریوم دبی حتما باعث لبخند و خاطرات به یادماندنی در سفرتان به دبی خواهد شد.

آشنایی با دلفیناریوم دبی زیباترین دلفیناریوم جهان

نمایش جالب دلفین ها و خوک های آبی در دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی زیستگاه دلفین های پوزه بطری و خوک های آبی شمالی است. دلفیناریوم با امکانات مدرن دریایی، دارای ظرفیت 1250 صندلی برای بازدیدکنندگان می باشد. آیا تا حالا شو های زنده دلفین ها و خوک های آبی را از نزدیک دیده اید؟ در سفر به دبی هرگز این فرصت را از دست ندهید و حتما از این موجودات با استعداد و تحسین برانگیز دیدن کنید. در دلفیناریوم دبی علاوه بر تماشای نمایش های زنده می توانید به مدت 10 دقیقه بدون اینکه خیس شوید، با دلفین ها بازی کنید و این حیوانات دوست داشتنی را به آغوش گرفته و ببوسید. حتی می توانید زیر نظر مربی، با دلفین ها برقصید. اگر بچه ای خیلی کوچک در خانواده دارید این بازدید خاطره فراموش نشدنی برایتان خواهد بود. البته استخر دلفین ها برای همه سنین مناسب است و در هر جلسه تنها 8 نفر می توانند دلفین ها را از نزدیک ببینند.

امکانات دیگر دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی، علاوه بر بازدید دلفین ها و خوک های آبی، فعالیت های زیاد و جذاب دیگری را هم ارائه می دهد. این مکان شامل فعالیت هایی چون جشن های تولد برای بچه ها، اردو های مدرسه، ترامپولین، شنا با دلفین ها، آینه های مارپیچی، نمایش پرندگان، رستوران و سینمای کوچک 5 بعدی و 7 بعدی است. در این مقاله شما را با تعدادی از این فعالیت های زیبا آشنا می کنیم.

نمایش پرندگان شگفت انگیز دلفیناریوم دبی در پارک Creek

دلفیناریوم دبی اولین مکان در خاورمیانه برای اجرای نمایش پرندگان عجیب و غریب می باشد. این مکان زیستگاه بیش از 20 گونه طوطی و دیگر پرنده های عجیب و شگفت انگیز است. گونه های متنوعی از پرنده های زیبا و جالبی چون طوطی های آمازونی، طوطی کاکل سفید، طوطی های آبی و طلایی دم بلند آمریکای جنوبی، ماکائو های سبز رنگ، هورنبیل ها، توکان ها، شاهین ها و طوطی های Eclectus در دلفیناریوم وجود دارد. یکی دیگر از پرندگان شکوهمند پارک Creek، عقاب دریایی است. برای اولین بار در امارات متحده عربی می توانید با عقاب دریایی غول پیکر یک عکس خیره کننده بگیرید. عکس دریافت با این عقاب بزرگ هم اکنون به طور انحصاری تنها در دلفیناریوم امکان پذیر است. در پارک Creek می توانید در برنامه های غذا دادن به پرندگان شرکت کنید و از نزدیک طوطی های زیبا را نوازش کنید و به آنها غذا بدهید.

Mirror Maze یا آینه های مارپیچی دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی این بار شما را به یک چالش دعوت می کند. اگر می توانید با این سرگرمی دیوانه کننده کنار بیایید و دوست دارید کمی سردرگم بمانید حتما آن را امتحان کنید. Mirror Maze تنهاترین آینه مارپیچی در امارت متحده عربی است. این مکان یک مار پر پیچ و خم و گیج کننده است و شما را به چالش می کشد. شما با وارد شدن به این مکان در بین راستا های غافلگیرانه و پیچ و خم آینه ها دنبال راه خود می گشت! خانواده و دوستان خود را به Mirror maze دعوت کنید و از بین راستا های غافلگیر کننده و پر پیچ و خم راه خود را کشف کنید.

سینمای 5 بعدی و 7 بعدی دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی یک سینمای اکشن 5 و 7 بعدی دارد. اگر دوست دارید یک کار هیجان انگیز با بچه ها انجام دهید، حتما از این سینما دیدن کنید. فیلم های 3 بعدی سینما، تماشا کنندگان را به داخل فیلم می کشاند. می توانید فیلم های متنوعی را برای تماشا و تجربه، انتخاب کنید. این سینما در دلفیناریوم مکانی برای لذت بردن برای همه افراد است. با بودن در یک مکان سرپوشیده در دبی با امکانات تفریحی زیاد، روز خوشی را خواهید گذراند.

ترامپولین دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی یک مکان سرپوشیده و شامل تفریحات زیادی است. یکی از این تفریحات ترامپولین یا Trampoline می باشد. بیایید و در ترامپولین بپرید و شادی کنید. اگر دوست دارید در مکانی سرپوشیده یک فعالیت ماجراجویانه انجام دهید، ترامپولین دلفیناریوم را از قلم نیاندازید. این سرگرمی برای تمام سنین مناسب است! زمان آن است که بپرید و کمی ورزش کنید.

واقعیت مجازی در دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی تفریحی به نام Virtual Reality یا واقعیت مجازی دارد. واقعیت مجازی با استفاده از تکنولوژی کامپیوترها یک محیط مصنوعی ایجاد می کند. برخلاف رابط های کاربر قدیمی، واقعیت مجازی کاربر را به داخل یک تجربه وارد می کند. به جای اینکه یک صفحه نمایش سه بعدی جلوی چشم کاربر باشد، تماشاچی در محیط سه بعدی غوطه ور است و می تواند با دنیای مجازی در ارتباط باشد. واقعیت مجازی در ابتدا فقط شامل دو حس بینایی و شنوایی بود. اگر دوست دارید در یک دنیای مجازی شگفت انگیز مسافرت کنید، این مکان را از دست ندهید.

فروشگاه های کادویی در دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی یک مکان زیبا برای اوقات فراغت است. فروشگاه های کادویی شامل تعداد زیاد و متنوعی از سوغاتی ها، اسباب بازی، پیراهن های سفارشی، کادو و خیلی چیز های جالب دیگر با قیمت های مناسب می باشد. بنابراین اگر دنبال بهترین مکان برای کادو و سوغاتی هستید، این مکان را از قلم نیاندازید. از این فروشگاه ها هم برای بچه ها و هم برای بزرگترها می توانید هدیه تهیه کنید. و یک خبر خوب این است که برای خرید از فروشگاه ها مجبور به پرداخت ورودی نیستید! با خرید سوغاتی از اینجا، خاطرات فراموش نشدنی از شهر دبی در خاطرتان ثبت خواهد شد.

رستوران های دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی از زیباترین جاذبه های گردشگری دبی است. رستوران Happy Valley در این مکان با غذاهای خوشمزه آسیایی پذیرای مهمانان و گردشگران است. غذاهای متنوع و ارزان قیمت زیادی از اسنک ها و فست فود ها گرفته تا نوشیدنی های سرد و گرم در این رستوران وجود دارد. حتی اگر دوست نداشته باشید از دلفین ها بازدید کنید و دوست داریددور از شلوغی های شهر در مکانی دنج وقت خود را بگذرانید، رستوران Happy Valley جای ایده آلی است.

عکس های زیبا در دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی مکانی برای عکس های یادگاری است. در این مکان می توانید عکس های زیبایی با دلفین ها، خوک های آبی و پرندگان شگفت انگیز بگیرید. و لحظات زیبای زندگی خود را برای همیشه ثبت کنید. تیم عکاسی دلفیناریوم می تواند در پوزیشن های مختلف عکس های زیبایی از شما همراه با دلفین ها و پرندگان بگیرد.

اطلاعات تماس با دلفیناریوم

شماره تماس

0971567447914 یا 097143369773

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دلتابان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42106

به "آشنایی با دلفیناریوم دبی زیباترین دلفیناریوم جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با دلفیناریوم دبی زیباترین دلفیناریوم جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید