آخرین شرایط 2 ملی پوش پرتاب دیسک در بلاروس، فعلاً راه فراری نیست!

به گزارش مجله سرگرمی، شرایط برای بازگشت دو ورزشکار پرتاب دیسک از بلاروس به ایران هنوز مهیا نشده است.

آخرین شرایط 2 ملی پوش پرتاب دیسک در بلاروس، فعلاً راه فراری نیست!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بهمن ماه سال گذشته بود که بهنام شیری نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا به همراه حسین رسولی قهرمان جوانان آسیا راهی بلاروس شدند تا اردویی را در این کشور اروپایی و زیر نظر مربیان خارجی برگزار نمایند.

مدت زیادی از برپایی این اردو نگذشته بود که ویروس کرونا همه کشورهای جهان را فرا گرفت که بلاروس نیز از این قاعده مستثنی نبود. به همین دلیل تمام راستاهای ورودی و خروجی به این کشور 10 میلیون نفری بسته شد تا شاید جلوی شیوع بیشتر این ویروس خطرناک گرفته گردد.

همین مسئله باعث شد شیری و رسولی که می خواستند خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده نمایند، با اقامت اجباری در بلاروس روبرو شوند. در واقع عدم وجود حتی یک پرواز از یک طرف و تعطیلی اماکن ورزشی بلاروس از طرف دیگر، این دو ورزشکار پرتاب دیسک را با مسائل زیادی روبرو کرد.

در یکی دو ماه نخست صحبت زیادی پیرامون این اتفاق صورت نمی گرفت، تا اینکه مسائل به طور واضح از سوی ورزشکاران مدنظر مطرح شد و آنها از شرایط بدشان در بلاروس گله کردند. همین مسئله، تبدیل به یکی از مسائل فدراسیون دوومیدانی با سرپرستی مهدی مبینی شد. مبینی در رایزنی با سفارت ایران در بلاروس و پس از اقدامات متعدد، پایان چند هزار دلار در اختیار شیری و رسولی قرار داد تا ضمن تسویه حساب با محل اقامت شان، بتوانند اوضاع خود را بهبود ببخشند؛ اتفاقی که به نظر می رسد اتفاق افتاده و اوضاع کمی بهتر از قبل است.

بهنام شیری که سال گذشته توانسته بود پس از احسان حدادی به مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا در قطر دست پیدا کند، در این باره به خبرنگاران گفت: با پولی که به دست مان رسید، توانستیم شرایط بهتری نسبت به قبل داشته باشیم. سفارت ایران نیز هر روز یک وعده غذایی را برای ما تأمین می نماید تا از این بابت هم به سختی نیفتیم.

وی اضافه نمود: کرونا در بلاروس خیلی زیاد شیوع پیدا نموده و به همین دلیل هم هنوز راستا و پروازی برای خروج ما از این کشور وجود ندارد. باید همچنان منتظر بمانیم تا ببینیم چه زمانی این شرایط بهتر می گردد تا بتوانیم به ایران برگردیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 92600

به "آخرین شرایط 2 ملی پوش پرتاب دیسک در بلاروس، فعلاً راه فراری نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط 2 ملی پوش پرتاب دیسک در بلاروس، فعلاً راه فراری نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید