آخرین وضعیت روابط سیاسی و همکاری های علمی ایران و هلند

به گزارش مجله سرگرمی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند با حضور در جمع ایرانیان و دانشجویان دانشگاه آیندهون هلند آخرین وضعیت روابط سیاسی و همکاری های علمی دو کشور را تشریح کرد و گفت: حل مسائل و مسائل شهروندان و دانشجویان ایرانی از اولویت های سفارت است.

آخرین وضعیت روابط سیاسی و همکاری های علمی ایران و هلند

به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانگیری سفیر کشورمان در لاهه به همراه تعدادی از کارکنان سفارت از جمله رایزنان دیپلماسی عمومی و کنسولی برای رسیدگی به امور دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه شهر آیندهون در جنوبی ترین نقطه هلند، در این دانشگاه حضور یافته و نقطه نظرات دانشجویان و ایرانیان را از نزدیک شنیدند.

در این برنامه که در سالن متافروم دانشگاه شهر آیندهون در 140 کیلومتری لاهه برگزار گردید، سفیر کشورمان در لاهه طی سخنانی آخرین وضعیت روابط سیاسی و همکاری های علمی ایران و هلند و همچنین خدمات و تسهیلات قابل ارائه از سوی سفارت کشورمان برای هم وطنان دانشجو مقیم هلند را تشریح کرد.

سفیر کشورمان در هلند همچنین تاکید نمود: سفارت در برنامه های فوق العاده خود با حضور در دانشگاه ها و مراکزی که ایرانیان ساکن هستند ضمن آنالیز مسائل و مسائل کنسولی آنها، خدمات مستقیم ارائه می نماید.

جهانگیری اضافه نمود:خدمت رسانی به ایرانیان در خارج از کشور یکی از وظایف اولیه سفارتخانه ها و کنسول گری های جمهوری اسلامی ایران است و این امر در هلند از اولویت های سفارت است.

در این برنامه علاوه بر گفت وگوی مستقیم سفیر و کارکنان سفارت با دانشجویان و آنالیز مسائل و نیازهای آنان از نزدیک، طی مدت سه ساعت انواع خدمات کنسولی اعم از امور مربوط به شناسنامه، گذرنامه، وکالت نامه، مشمولیت، مدارک دانشگاهی و غیره به دانشجویان و ایرانیان مقیم آیندهون و شهرهای اطراف، در محل ارائه شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6607

به "آخرین وضعیت روابط سیاسی و همکاری های علمی ایران و هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت روابط سیاسی و همکاری های علمی ایران و هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید